АРХИВ
15.01.2015г.
П Р О Т О К О Л
На 12.01.2015 г. от 14.00 ч., се проведе заседание на комисията, определена със  Заповед № РД-10-12/18.12.2014 г. на главния секретар на Изпълнителна агенция  „Автомобилна администрация”, упълномощен със Заповед № РД-01-284/13.06.2014 г.  на изпълнителния директор на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” за  провеждане на обществена поръчка по реда на Глава осма „а“ от Закона за  обществените поръчки (ЗОП) с предмет „Избор на изпълнител за доставка на  канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция „Автомобилна  администрация”, обявена с публична покана.
На заседанието не присъстваха лицата, посочени в чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
На 08.01.2015 г., на основание чл. 68, ал. 3 от ЗОП, на електронната страница  на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” бе публикувана информация  за датата и часа за отваряне на офертите. 
В срока, посочен в раздел IV от публичната покана,  публикувана на електронната страница на Изпълнителна агенция „Автомобилна  администрация“ и на електронната страница на Агенцията по обществените поръчки,  а именно 17,00 часа на 29.12.2014 г. (включително), в деловодството на  Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” бе представена 1 (една)  оферта. Офертата е подадена от участника „Роел - 98” ООД. Същата е заведена в  13.24 часа, под рег. № 54-03-14/5/29.12.2014 г. в деловодната система на  агенцията.
Съгласно чл. 101д, ал. 1 от ЗОП, възложителят може да  възложи изпълнението на поръчката и в случаите, когато е подадена само една  оферта, ако същата е в съответствие с техническите спецификации.
Представената от участника оферта отговаря на изискването на чл. 101в, ал. 2 от  Закона за обществените поръчки за представянето й в запечатан непрозрачн плик.  Пликът с офертата на кандидата е оформена по начин съгласно съдържащите се в  публичната покана изисквания.
  Представените от участника техническо и ценово предложения бяха отворени и  проверени с оглед на разпоредбата на чл. 101в, ал. 1 от Закона за обществените  поръчки относно минималното съдържание на офертата и изискванията към  изпълнителя, посочени в публичната покана, като в резултат на извършената  проверка бе установено, че  при подадената оферта са спазени изискванията  за съдържание съгласно чл. 101в, ал. 1 от ЗОП, както и на допълнителните  изисквания към изпълнителя, посочени в Раздел III от публичната покана.
  Спазено е и изискването на възложителя за представяне на мостри на  канцеларските материали и консумативи по всяка позиция от техническото задание  от документацията към публичната покана.
  Ценовото предложение на участника е под прогнозната стойност, посочена в Раздел  III от публичната покана.
Настоящият протокол е изготвен на основание чл. 101г., ал. 4 от Закона за  обществените поръчки. Същият се предава за утвърждаване на главния секретар на  Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, заедно с цялата документация  по настоящата процедура.
08.01.2015г.
Протокол
Днес, 07.01.2015 г. от  10.00 ч., се проведе заседание на комисията, определена със Заповед №  РД-10-12/18.12.2014 г. на главния секретар на Изпълнителна агенция “Автомобилна  администрация”, упълномощен със Заповед № РД-01-284/13.06.2014 г. на  изпълнителния директор на Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация” за  провеждане на обществена поръчка по реда на Глава осма „а“ от Закона за  обществените поръчки с предмет „Избор на изпълнител за доставка на канцеларски  материали за нуждите на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”,  публикувана на електронната страница на Изпълнителна агенция „Автомобилна  администрация“ и на електронната страница на Агенцията по обществените  поръчки.  
      В посочения в раздел IV от публичната покана срок, а именно  17:00 часа на 29.12.2014 г. (включително), в деловодството на Изпълнителна  агенция „Автомобилна администрация” е представена 1 (една) оферта. 
  За дата, час и място за отварянето на офертата, комисията определя 12.01.2015  г. (понеделник) от 14.00 часа в сградата на Изпълнителна агенция „Автомобилна  администрация”, гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко” № 5.
19.12.2014г.
ПУБЛИЧНА ПОКАНА ПО РЕДА НА Глава осма “а” от ЗОП
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
  Периодични доставки на канцеларски материали, отговарящи  на количествените и качествените изисквания на Възложителя, посочени в  Техническата спецификация на поръчката.
Приложения:
- Приложение 1
  - Приложение 2
  - Приложение 3
  - Приложение 4
  - Приложение 5
  - Приложение 6
  - Приложение 7
  - Приложение 8
  - Приложение 9
  - Приложение 10
  - Приложение 11
  - Приложение 12
  - Приложение 13
  - Приложение 14
- Приложение 15
Линк към сайта на агенцията за обществени поръчки: http://www.aop.bg/v51_pp.php?mode=view2&id=9037606